dimecres, de setembre 03, 2008

"Post" vacances

Les vaig començar de nit i direcció muntanya. Molta tranquil·litat, passejades, riu i boscos. Com sempre, al restaurant Els Puis em guarden una sorpresa, un excel·lent palpís de cabrit amb bolets. La resta de dies entre Esterri de Cardós i Esterri d’Aneu llegint Moby Dick i respirant aire insípid (i sa).

Un avió m’arrenca amb violència de la fresca dels Pirineus, i el mateix dia m’estimba dins la xafogor i claror immensa d’un llogarret africà. Llum pertot. Constantment m’he de fregar els ulls. El nou paisatge se m’ofereix amb la inexperiència d’una amant jove i plena de desig. Contrast. Olors exòtiques de cossos calents, negres com la regalèssia, de peix posat a assecar, de cloïsses, de tetilla gallega (no, tetilla no deu ser, diguem vainilla rància).

De tornada, l’ombra de la figuera del jardí de casa i el rajolí de la font. Passejades a pet d’ona i quatre nedades fins la boia. La Sal del Varador, amb l’ocellet i alguns amics retrobats... Ah! silvie, quina tarda més bonica, suau és la dolçor persistent del Fra Angelico als llavis.
I avui sant tornem-hi. La puta feina se m’obre de cames i em xucla com un pop en zel. “Calma, a poc a poc, que tot just estem començant”. Res, ni cas, tot braó... i primeres patacades a la taula, i primers “collons”... i primeres hòsties al company nou, un culturetes amb cara de mico... Agh!!!
vladimir

6 comentaris:

ÀnimaAlada ha dit...

tornes a necessitar vacances...

Anònim ha dit...

Gran retrobada i xerrada. A la boia no hi arribes que mi he fixat i sempre tornes abans.
Au mico, ai maco. Fins aviat

Anònim ha dit...

Si que s'ha d'anar lluny per tenir una "amant".......

Anònim ha dit...

animaalada,
vacances i altres coses. On em recomanes d'anar?

pardalet,
dissabte porta prismàtics. A la boia, me la trec i et saludo.

pepitogrillo,
des d'un punt de vista del paisatge, sí. Els paisatges propers són com de la família, el menú de cada dia.

Anònim ha dit...

dissabte, a quina hora dius que te la treus?

Anònim ha dit...

Cherry,
només t'ho dic si vens amb el tanga de picarols.