dijous, de gener 24, 2008

Santi

Santi,

Com ho fas per fer-me sentir tan bé?
Cada cop que t'escolto, gastant sabates, m'adono que just abans, estava en la inòpia. I això em passa Cada Cop que t'escolto.
Saps veure en el fons de les coses, rere les coses. Tens metàfores per fer-me-les entendre, totes aquestes coses, a més. I jo voldria preguntar-te: com? I també: per què no hi ha més gent com tu? Tot i que ja no em quedarien sabates.
Però la cosa no acaba aquí, perquè no només ets un llest amb imaginació. Tens el do de desvetllar sense ferir. Em fas veure que al costat de la magnífica torre esmolada i lluent, feta d'un cristall que vibra amb el frec de l'aire, hi ha un femer on es rebolquen semi orgasmades les meves contradiccions. Però, al tanto, m'ho fas veure amb un to zen, de vell que ha pujat i baixat muntanyes amb sandàlies, i un mins esmorzar paït fa hores. Tu t'involucres amb aquells qui estimes. I, ja em diràs com t'ho fas, estimes pràcticament tothom.
Santi, va, posa't vermell. Empipa't, això no es fa, Lu!, impúdica exhibicionista!
I somriu: va, que aviat celebrarem com veu la llum el teu primer llibre, de títol Heideggerià. I ara digues-me quan i per què la intel·ligència i la bondat es van fer amigues? Tu que ets tan llest, segur que ho saps...


Lu

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Llegirem el llibre, i potser, fins i tot, em trobaràs cargolat com un budista cap per avall.

Anònim ha dit...

Santi... llibre... esto me suena... ¿es "nuestro" Santi?
Jo!, jo també vui que m'escriguin un post aixi (t'ho ha pagat en especias?, haha)

Anònim ha dit...

algú em pot explicar la inspiració gràfica? És una metàfora de la relació que teniu?

Santi ha dit...

Gracies, ets molt amable, pero tot crec que es sinergic... si soc aixi amb tu es per que tu fas sigui aixi... gracies per fer-me millor persona

Santi

Santi ha dit...

Gracies, ets molt amable, pero tot crec que es sinergic... si soc aixi amb tu es per que tu fas sigui aixi... gracies per fer-me millor persona

Santi

Anònim ha dit...

Me he emocionado, Lu, viendo que aun quedan valores entre los jóvenes, como el de la verdadera amistad.

Lástima de eso de "orgasmades".

Anònim ha dit...

Por cierto, que pocas veces coincide la amistad con esa cosa larga y sucia, cual lengua de diablo, mal llamada "polla".

Anònim ha dit...

Cherry, sí, jo sóc el gos i en Santi, la nena.

Vladi, jo crec que et trobaré cargolat com un nudista, cap per avall.

Santi... a sus pies.

Hermana Ginesa, ¿cómo conece usted esos términos coloquiales?

Anònim ha dit...

En aquest blog passeu d'un extrem a l'altre. Que divertit!

Anònim ha dit...

Enemic,

passem d'un extrem a l'altre perquè enmig hi ha l'avenc!

Anònim ha dit...

Lu, l'avenc? jo enmig hi tinc la moreneta que de tant en tant em pregunta per les selves espesses.